Час на читання:до 5 хвилин
Особистий бренд Ольга Кулініч
Ніша: онлайн-продукт чемпіонки Європи по фітнесу в категорії Wellness Ольги Кулініч.
Регіон: запуск першого онлайн продукту – тренування в онлайн форматі для підписниць із різних міст та країн.
Головні ціль: допомогти запустити онлайн продукт.
Головні завдання:
1. Базово упакувати продукт
2. Зробити окреми акаунт та наповнити його
3. Розробити чатбота
4. Автоматизувати продажі
Ідея та рішення
Ми не видумували велосипеда. Зробили прості та зрозумілі перші кроки:
Крок 1. класичний марафону з тренуваннями та супроводженням через прямі ефіри, відповіді на запитання та спілкування напряму з тренерами;
Крок 2. Telegram каналу по підписці за доступ до бібліотеки відео та знань.
Потреби у відділі продажу не було, як і бажання змушувати людей надсилали номер карти, а клієнта – перевіряти зарахування оплати на карту, потім відправляти посилання на чат для участі. Все це робив чатбот 24/7 та також давав відповіді на популярні питання «Що це буде?», «Коли?», «Скільки коштує?» і т.д.
Чому це спрацювало?
Нам не треба було шукати аудиторію. Перші запуски були на тих, хто вже давно слідкує за Ольгою. Вона гарно “підігріла” аудиторію контентом та своїм прикладом.
Люди знаходились на стадії «Купівля», тому нас достатньо було продати. Етапи «Інформування», «Вивчення», «Роздуми», «Оцінка» вже пройшли. Їм було зручно купувати, коли завгодно. О 2 ночі чи о 6 ранку.
Результати
До 40% підписників каналу продовжували підписку з минулого місяці. А ще 38 дівчат купили доступ у Telegram канал 8 березня, а 84 оплати надійшло під час довгих вихідних, коли наша команда була вдома за святковим великоднім столом.
Висновки
Не важко запускати продукт на аудиторію, яка вже давно чекає на якусь пропозицію від блогера. Головне рузуміти як розширювати аудиторію та втримувати уваги тих, хто вже купив продукт. Фокус на LTV ( поєиттєва цінність клієнта ) вашого клієнта.