• Маркетинг
  • PR
  • Продажі
  • Креатив
  • Таргетинг
  • Контекстна реклама
  • Реальний бізнес
  • Аналітика
No Result
View All Result
Evolution
  • Маркетинг
  • PR
  • Продажі
  • Креатив
  • Таргетинг
  • Контекстна реклама
  • Реальний бізнес
  • Аналітика
No Result
View All Result
Evolution
No Result
View All Result

Атоматизація продажів: часу витрачаєм менше, а продажів більше

02.06.2021
in Креатив Маркетинг Реальний бізнес Таргетинг
0 0

Час на читання:до 5 хвилин

Особистий бренд Ольга Кулініч

Ніша: онлайн-продукт чемпіонки Європи по фітнесу в категорії Wellness Ольги Кулініч.
Регіон: запуск першого онлайн продукту – тренування в онлайн форматі для підписниць із різних міст та країн.
Головні ціль: допомогти запустити онлайн продукт.
Головні завдання:
1. Базово упакувати продукт
2. Зробити окреми акаунт та наповнити його
3. Розробити чатбота
4. Автоматизувати продажі

Ідея та рішення

Ми не видумували велосипеда. Зробили прості та зрозумілі перші кроки:

Крок 1. класичний марафону з тренуваннями та супроводженням через прямі ефіри, відповіді на запитання та спілкування напряму з тренерами;

Крок 2.  Telegram каналу по підписці за доступ до бібліотеки відео та знань.
Потреби у відділі продажу не було, як і бажання змушувати людей надсилали номер карти, а клієнта – перевіряти зарахування оплати на карту, потім відправляти посилання на чат для участі. Все це робив чатбот 24/7 та також давав відповіді на популярні питання «Що це буде?», «Коли?», «Скільки коштує?» і т.д.

Чому це спрацювало?

Нам не треба було шукати аудиторію. Перші запуски були на тих, хто вже давно слідкує за Ольгою. Вона гарно “підігріла” аудиторію контентом та своїм прикладом.

Люди знаходились на стадії «Купівля», тому нас достатньо було продати. Етапи «Інформування», «Вивчення», «Роздуми», «Оцінка» вже пройшли. Їм було зручно купувати, коли завгодно. О 2 ночі чи о 6 ранку.

Результати

До 40% підписників каналу продовжували підписку з минулого місяці. А ще 38 дівчат купили доступ у Telegram канал 8 березня, а 84 оплати надійшло під час довгих вихідних, коли наша команда була вдома за святковим великоднім столом.

Висновки

Не важко запускати продукт на аудиторію, яка вже давно чекає на якусь пропозицію від блогера. Головне рузуміти як розширювати аудиторію та втримувати уваги тих, хто вже купив продукт. Фокус на LTV ( поєиттєва цінність клієнта ) вашого клієнта.

Related Posts

Поєдання торта з діджитал технологіями
Креатив

Як збільшити кількість лояльних клієнтів?

02.06.2021

Час на читання: до 6 хвилин Ніша: хлібобулочні вироби Регіон: Запорізька область Головні ціль: покращення впізнаваності бренду «Урожай»....

Читати далі
Як закохати у себе аудиторію
PR

Як ми допомагали збирати Олімпійський

02.06.2021

Час на читання: 5 хвилин Ніша: фітнес Регіон: вся Україна...

Читати далі
Поєдання торта з діджитал технологіями
Креатив

Поєдання торта з діджитал технологіями

02.06.2021

Час на читання: 3 хвилиниНіша: кондитерська фабрика Регіон: вся Україна Головні ціль: спонукати споживачів спробувати новий торт «Моцарт»....

Читати далі
Як закохати у себе аудиторію
PR

Як закохати у себе аудиторію

01.06.2021

Час на читання: 5 хвилин Ніша: лакофарбові вироби Регіон: вся...

Читати далі
No Result
View All Result
  • Маркетинг
  • PR
  • Продажі
  • Креатив
  • Таргетинг
  • Контекстна реклама
  • Реальний бізнес
  • Аналітика

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In