• Маркетинг
  • PR
  • Продажі
  • Креатив
  • Таргетинг
  • Контекстна реклама
  • Реальний бізнес
  • Аналітика
No Result
View All Result
Evolution
  • Маркетинг
  • PR
  • Продажі
  • Креатив
  • Таргетинг
  • Контекстна реклама
  • Реальний бізнес
  • Аналітика
No Result
View All Result
Evolution
No Result
View All Result

Як збільшити кількість лояльних клієнтів?

02.06.2021
in Креатив Маркетинг Реальний бізнес Таргетинг
0 0

Час на читання: до 6 хвилин

Урожай

Ніша: хлібобулочні вироби
Регіон: Запорізька область
Головні ціль: покращення впізнаваності бренду «Урожай».
Головні завдання: Головна проблема цієї сфери в тому, що кінцевий клієнт частіше обирає продукт у форматі «сірий»/«білий»/«нарізаний» хліб, а не за назвою бренду.

Ідея та рішення

Створення родинного й теплого образу пекарні, спілкування з аудиторією та підвищення довіри. Щоб покупець у магазині все ж шукав «Урожай». Доведено, що людина частіше обирає те, що знає. Збільшимо впізнаваність – збільшимо кількість зацікавленої аудиторії. Також ми активно викорисновували фейсбук сторінку власника пекарні. Писали разом з Олексієм пости на різні теми повя’зані з виготовленням продукії.

Чому це спрацювало?

Ніхто з конкурентів не приділяє увагу соціальним мережам. Отже, ми можемо мінімальними бюджетами «захопити територію». SMM активності дозволяють нам спілкуватися з цільовою аудиторією та дізнаватися її вподобання. Хто ці люди, чим займаються, чому люблять продукцію «Урожай» та які зауваження можуть зробити по сервісу. Ми використовуємо цю інформацію для розробки майбутньої SMM-стратегії, що принесе свій урожай – ще більше підписників та поціновувачів смачного хлібу.

Висновки

Найпопулярніше відео на сторінці отримало 981 лайк, 157 коментарів, 168 репостів. Охоплення – 58 089. У ньому було показано, як печеться хліб у пекарні.
⠀
Найбільш результативний конкурс – Новорічний вірш. Охоплення – 4 946, 47 коментарів, 44 репостів, 323 лайка, 21 участник. 2 топ учасника, що зібрали 175 та 188 лайків під віршами, отримали подарунки.
⠀
Ще один успішний пост про керівника Урожаю та його участь у бізнес-проектах та навчаннях. Охоплення – 5 659, 620 лайків, 24 коментаря, 15 репостів.

Related Posts

Як закохати у себе аудиторію
PR

Як ми допомагали збирати Олімпійський

02.06.2021

Час на читання: 5 хвилин Ніша: фітнес Регіон: вся Україна...

Читати далі
Поєдання торта з діджитал технологіями
Креатив

Атоматизація продажів: часу витрачаєм менше, а продажів більше

02.06.2021

Час на читання:до 5 хвилин Ніша: онлайн-продукт чемпіонки Європи по фітнесу в категорії Wellness...

Читати далі
Поєдання торта з діджитал технологіями
Креатив

Поєдання торта з діджитал технологіями

02.06.2021

Час на читання: 3 хвилиниНіша: кондитерська фабрика Регіон: вся Україна Головні ціль: спонукати споживачів спробувати новий торт «Моцарт»....

Читати далі
Як закохати у себе аудиторію
PR

Як закохати у себе аудиторію

01.06.2021

Час на читання: 5 хвилин Ніша: лакофарбові вироби Регіон: вся...

Читати далі
No Result
View All Result
  • Маркетинг
  • PR
  • Продажі
  • Креатив
  • Таргетинг
  • Контекстна реклама
  • Реальний бізнес
  • Аналітика

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In