Час на читання: 3 хвилини
Yarych
Ніша: кондитерська фабрика
Регіон: вся Україна
Головні ціль:
спонукати споживачів спробувати новий торт «Моцарт».
Ідея та рішення
Розробити чатбот, який автоматизує проведення розіграшів, збиратиме базу клієнтів та дозволить виробнику спілкуватися з ними напряму.
Ми зробили:
– на пакованні торту «Моцарт» розмістили наклейку з умовами розіграшу та QR-кодом, що веде до чатбота;
– людина купує торт, реєструє в ньому номер чеку й стає учасником розіграшу;
– чатбот рандомно вибирає переможця та просить надіслати фото чеку й дані для надсилання подарунку;
– менеджер лише обробляє цю інформацію. Жодних таблиць, списків, дзвінків та іншого хаосу.
Чому це спрацювало?
Смачний продукт був доповнений гейміфікацією. Ідеальний баланс для залучення людини у життя бренду.
Результати
– виробник автоматизував спілкування з клієнтами: тепер чатбот сам проводить розіграш та запитує потрібну інформацію;
– чатбот розповідає про торт смачніше, ніж будь-яка реклама 😉;
– менеджер отримує від клієнтів зворотний зв’язок;
– компанія збирає базу клієнтів.
Висновки
Не треба боятись бути новаторами. Виробник тепер має змогу напряму спілкуватися зі своїми клієнтами. Раніше він міг робити це лише через магазини-посередники або соцмережі.