Час на читання: 5 хвилин
Бренд виготовлення фарб Kolorit ( “Вибір року 2020” )
Ніша: лакофарбові вироби
Регіон: вся Україна
Головні завдання:
– створення smm-стратегії для Instagram та Facebook
– реалізація стретегії
– налаштуваня таргетинговї реклами
– ребрендинг логотипу компанії
– розробка чатботів
– створення контенту для блогу на сайті
Ідея та рішення
Тільки не кімнтата! Проаналізувавши конкурентів ми зрозуміли, що наша основна візаульна сітка у соцмережах не буде виглядати, як архів фото різних кімнат. Розробили нестандартний дизайн сторінок у соцмережах, замість картинок інтер’єрів створити рубрики з порадами. Запускаємо пости в рекламу для підвищення впізнаваності.
Чому це спрацювало?
Нас легко запам’ятати. Ми єдини, хто вирішив відійти від стандартного постингу кімнат та банок з фарбою майже на кожному фото.
Результати
– впізнаваність бренду щокварталу зростала на 20% у 2020 році;
– вперше за 18 років виграли відзнаку «Вибір року», одним з пунктів оцінки була digital-діяльність;
– анонси виходу нових продуктів, колаборацій з лідерами думок, зірками шоу-бізнесу, культурними закладами й іншими виробниками;
– бонусом 2,5 тис. підписників у Instagram і 3 тис. у Facebook;
– база з 1 тис. клієнтів у чатботі.
– загальна кількість охваті 7 399 638