Час на читання: до 6 хвилин
Урожай
Ніша: хлібобулочні вироби
Регіон: Запорізька область
Головні ціль: покращення впізнаваності бренду «Урожай».
Головні завдання: Головна проблема цієї сфери в тому, що кінцевий клієнт частіше обирає продукт у форматі «сірий»/«білий»/«нарізаний» хліб, а не за назвою бренду.
Ідея та рішення
Створення родинного й теплого образу пекарні, спілкування з аудиторією та підвищення довіри. Щоб покупець у магазині все ж шукав «Урожай». Доведено, що людина частіше обирає те, що знає. Збільшимо впізнаваність – збільшимо кількість зацікавленої аудиторії. Також ми активно викорисновували фейсбук сторінку власника пекарні. Писали разом з Олексієм пости на різні теми повя’зані з виготовленням продукії.
Чому це спрацювало?
Ніхто з конкурентів не приділяє увагу соціальним мережам. Отже, ми можемо мінімальними бюджетами «захопити територію». SMM активності дозволяють нам спілкуватися з цільовою аудиторією та дізнаватися її вподобання. Хто ці люди, чим займаються, чому люблять продукцію «Урожай» та які зауваження можуть зробити по сервісу. Ми використовуємо цю інформацію для розробки майбутньої SMM-стратегії, що принесе свій урожай – ще більше підписників та поціновувачів смачного хлібу.
Висновки
Найпопулярніше відео на сторінці отримало 981 лайк, 157 коментарів, 168 репостів. Охоплення – 58 089. У ньому було показано, як печеться хліб у пекарні.
⠀
Найбільш результативний конкурс – Новорічний вірш. Охоплення – 4 946, 47 коментарів, 44 репостів, 323 лайка, 21 участник. 2 топ учасника, що зібрали 175 та 188 лайків під віршами, отримали подарунки.
⠀
Ще один успішний пост про керівника Урожаю та його участь у бізнес-проектах та навчаннях. Охоплення – 5 659, 620 лайків, 24 коментаря, 15 репостів.